Veebipõhine e-pood – ettevõtluse arendamise võimalus

21 sajandil on interneti kasutamine igapäevane reaalsus. Ettevõtte loomine internetis peaks samuti olema igapäevane rutiin. Kuid arvutioskuste või ärioskuste puudumise tõttu pelgavad mõned ettevõtted interneti kui äri arendamise võimaluse kasutamist.

Äriekspertide seisukohast aitab veebipõhine äri kiiremini jõuda sihtrühmadeni, st ostjateni, hõlbustada tarbijate jaoks väärtuspakkumise võimalusi, lihtsustada maksevõimalusi ja suurendada ettevõtte kasumlikkust.

On asjakohane mõista, et ka veebiettevõtete konkurentsivõime on Internetis kõrge, seega on oluline oma eripära tarbijatele korralikult tutvustada.

E-poed

Kui teil on füüsiline kauplus – mõelge järele, ehk on aeg kolida veebi. Teie füüsiline kauplus võib toimida paralleelselt veebipoega.

E-poed on kauplused, kuid internetis. Mis on selliste poodide atraktiivsus? Neisse ei ole vaja füüsiliselt minna, tehing toimub internetis. Avage lihtsalt konkreetne lehekülg, st e-poe lehekülg, ja saate alustada ostuprotsessi: vaadake tooteid, pange need ostukorvi, valige tarne- ja makseviisid, makske. Tooted toimetatakse teile tavaliselt kätte e-poe partnerite – pakiautomaatide – kaudu.

online marketing, internet marketing, digital marketing-1246457.jpg

Selleks, et kliendid teie e-poe üles leiaksid, peate haldama oma lehekülje SEO-d, st tagama, et teie pood kuvatakse otsinguaknas esimesena võrreldes teiste sarnaseid tooteid müüvate e-poodidega.
Võite kasutada ka tasulist reklaami või kommunikatsiooni, et aidata potentsiaalsel ostjal leida tee teie e-poodi.

Raske on ette kujutada e-poe sujuvat toimimist ilma partneriteta.
Üks konkurentsieelise elemente on tänapäeval kiirus. Kui saadate tooteid välja alles pärast makse sooritamist, on partnerlus makseteenuse pakkujaga kasulik. Partnerlus selliste ettevõtetega tagaks, et kui klient teeb ülekande, näete kohe makse staatust, st “tasutud”, ja saate tooted välja saata.

E-kaubanduse platvormid

E-kaubanduse platvormid, nagu Amazon.com, võivad samuti aidata teil potentsiaalseid kliente teie kauplusesse suunata. Kuid enne, kui hakkate nende e-kaubanduse platvormidega koostööd tegema, peate otsustama, kas teil on seda partnerlust tõesti vaja. Kui teie kliendid asuvad Eestis, siis töötage oma klientidega kohapeal.

E-kaubanduse ärimudel põhineb internetis toimuvatel tehingutel. Mõned tuntuimad e-kaubanduse kauplused, mis tegutsevad B2C-sektoris, on Amazon.com, eBay, Alibaba ja teised.
Küsimus on ilmselt selles, miks on vaja e-kaubanduse platvorme ja kuidas need saavad teie e-kaubanduse kauplust aidata?

Logides sisse e-kaubanduse platvormidele, luues oma konto ja e-poe, saate esitada teavet koos kirjeldustega toodete kohta, mida teie ettevõte müüb. Vajaduse korral saate esitada ka lingid oma e-poele. Kliendid saavad osta tooteid e-kaubanduse platvormidel või suunata neid teie poodi.

Miks on kasulik omada nii e-poodi kui ka olla nähtav nendel kaubandusplatvormidel? Selline integreerimine võib aidata teil suunata kliendiliiklust oma e-poodi. Kui plaanite kasvada ja mõtlete rahvusvahelistele turgudele, peaksite ilmselt mõtlema, kus on teie potentsiaalsed veebiostjad ja kuidas neid võimalikult väheste ressurssidega oma poodi tuua.
Loomulikult on ühe või teise lahenduse pakkumiseks oma e-poe jaoks mõistlik vaadata ärimudelit, äristrateegiat ja mõista, millises sektoris (B2B või B2C) ettevõte tegutseb.

Sotsiaalsed võrgustikud

Kui teil on e-pood, miks peaksid sotsiaalvõrgustikud olema teie jaoks olulised?
Sellised sotsiaalvõrgustikud nagu Facebook, Instagram, Youtube, TikTok võivad aidata ka teie e-poe külastatavust suurendada. Jälgige, kus teie kasutajad on, millistelt platvormidelt nad tulevad, kui kaua nad teie poes aega veedavad ja seejärel saate teha andmetel põhinevaid otsuseid.
Saate kasutada sotsiaalvõrgustikke, et luua ja säilitada suhteid tarbijatega, suurendada brändi tuntust ja palju muud.

Maandumislehed

Maandumislehed võivad aidata suunata liiklust ostulehekülgedele, näiteks e-poodi. Maandumislehed võivad olla harivad, informatiivsed, meelelahutuslikud – sõltuvalt lehel esitatavast sisust.

Ärimudeli muutmisega teenivad AMWAY äripartnerid raha just seetõttu, et ostjad tulevad maandumislehtede kaudu ostma AMWAY tooteid oma AMWAY äriomanike linkide abil. Kas saaks olla mugavamat ja lihtsamat äritegevust? Seda äri nimetatakse endiselt võrkturunduseks, kuid sotsiaalmeedia ja interneti abil oleme me kõik nagu võrgustik.

Kui mõtlete veebipõhiste ärivõimaluste peale – mõelge mitte ainult e-kaubandusele, vaid ka erinevate lahenduste integreerimisele oma äritegevusse.

Huvitatud. Palun võtke ühendust